بوفون: بزرگترين موفقيت زندگي ام پس از قهرماني در جام جهاني را بدست آوردم
 
بهترین دروازه بان قرن

به گزارش خبرگزاري فارس، بانوي پير ايتاليا شب گذشته موفق شد با نتيجه 2 بر صفر كالياري را مغلوب كند و با توجه به شكست ميلان در دربي مقابل اينتر، يك هفته مانده به پايان سري آ، بيست و هشتمين عنوان قهرماني خود را كسب كرد و پس از 9 سال بر بام فوتبال ايتاليا قرار گرفت.

شب گذشته براي دروازه بان يووه شبي به يادماندني بود و اسطوره دروازباني بيانكونري به تقسيم شادي با ساير هم تيمي هاي خود پرداخت.

يوونتوس در شرايطي گام به ديدار مقابل كالياري گذاشت كه در بازي هفته قبل (چهارشنبه گذشته) مقابل لچه به تساوي دلهره آور يك بر يك رسيد و خيلي ها بوفون را در از دست دادن امتياز آن ديدار مقصر دانستند.

بوفون در اين باره گفت: واقعا هفته سختي را پشت سر گذاشتم و فشار زيادي را تحمل كردم. سه روز گذشته وحشتناك ترين روزهاي زندگي ام بود و الان بسيار خوشحالم كه توانستم با يووه عنوان قهرماني را كسب كنم.

وي افزود: امروز بهترني روز زندگي ام است و بهترين موفقيت زندگي ام را بدست آوردم. پس از قهرماني در جام جهاني تا به حال اين اندازه خوشحال نبودم.

بوفون خاطرنشان كرد: يوونتوس براي رسيدن به اين قهرماني تلاش بسياري كرد و سختي هاي زيادي را متحمل شد. ما براي رسيدن به اين جايگاه پس از بازگشت به كالچو بيش از 6 سال صبر كرديم و خوشحالم كه حالا ثمره آن را گرفتيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که از این وبلاگ راضی باشین.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 2807
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

بهترین دروازه بان قرن